Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK3BMH typu G a s převodovým poměrem 3 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK50BMH typu G a s převodovým poměrem 50 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK60BMH typu G a s převodovým poměrem 60 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK6BMH typu G a s převodovým poměrem 6 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK7.5BMH typu G a s převodovým poměrem 7,5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK75BMH typu G a s převodovým poměrem 75 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK90BMH typu G a s převodovým poměrem 90 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M71GBK9BMH typu G a s převodovým poměrem 9 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK100BMH typu G a s převodovým poměrem 100 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK12.5BMH typu G a s převodovým poměrem 12,5 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK120BH typu G a s převodovým poměrem 120 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M81GBK120BMH typu G a s převodovým poměrem 120 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.