Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK120BH typu P a s převodovým poměrem 120 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK150BH typu P a s převodovým poměrem 150 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK15BH typu P a s převodovým poměrem 15 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK180BH typu P a s převodovým poměrem 180 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK18BH typu P a s převodovým poměrem 18 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK200BH typu P a s převodovým poměrem 200 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK20BH typu P a s převodovým poměrem 20 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK25BH typu P a s převodovým poměrem 25 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK2BH typu P a s převodovým poměrem 2 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK3.6BH typu P a s převodovým poměrem 3,6 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK30BH typu P a s převodovým poměrem 30 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.
Kompaktní čelní převodovka 4M91PBK36BH typu P a s převodovým poměrem 36 se vyznačuje velmi malými rozměry a společně s kompaktními motory jde o prostorově efektivní řešení pohonu.